TERVETULOA

Olet sydämellisesti tervetullut sivuillemme seuraamaan "pieniä, mutta NIIN suuria asioita"



13. helmikuuta 2009

"Sä oot siinä"...


Kaverit kuvassa Hilla, Jiri ja Fenella
Sä oot siinä, mun lähelläin
voimaa susta saan
Sä oot siinä, näin vierekkäin, ollaanhan hiljaa näin.
Ei parempaa voi ollakaan, kun pääni painaa saan, sylis sun, oothan mun, nyt ja ainiaan

Sä oot siinä, niin lämpöinen, vierees painaudun.
Sä oot siinä, mun lapsonen, sinuun turvaudun.
Ei parempaa voi ollakaan, kun pääni painaa saan, sylis sun, oothan mun, nyt ja ainiaan.

Sä oot siinä, on hyvä näin, käsi mun kädessäin.
Sä oot siinä, mun ystäväin, aarteeni sydämessäin.
Ei parempaa voi ollakaan kun pääni painaa saan, sylis sun, oothan mun, nyt ja ainiaan

-Titinalle-

Ihanan suklaan makuista ystävänpäivää SINULLE!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oikein hyvää ystävänpäivää Konstalle ja vanhemmille<3 on kyllä taas maan mainio kuva*naureskelee kippurassa*=D

Krisse kirjoitti...

Hyvää ystävänpäivää toivottaa Krisse, Konstalle ja koko perheelle.

Anonyymi kirjoitti...

Ihan on sukuun tullut, suklaa maistuu kaikille vauvasta vaariin.

Taidankin mennä ostamaan vähän!

-suvitätsky

PS: kyllä oli hienosti leikattu tukka, kelpasi juhlilla olla kuvattavana.

mimosamamma kirjoitti...

Ihania kuvia jälleen kerran:) Joka kerran kun tulen tänne niin hymy nousee huulille ja syy on: ihana Konstanponstanpalleroinen!!!:D